Perşembe , Aralık 8 2016
Anasayfa / Metin2 Hileleri / Metin2 Bot Seti 20 Adet Bot Programı indir Virus yoktur

Metin2 Bot Seti 20 Adet Bot Programı indir Virus yoktur

Öncelikle bu programlar botdur, ne kadar patch gelirse gelsin kullanılmasını engellenemez… 3 Senedir kullandıgım botlar var hala tıkır tıkır çalışıyolar Peki bunlarla napıcaz?

  • Otomatik item, yang toplayabilirsiniz.
  • Otomatik canavarlara saldırabilirsiniz. (bi nevi çekme hilesi)
  • Otomatik pot basabilirsiniz. Potların basılma süresini de ayarlayabilirsiniz. (5 sn ..)
  • Otomatik balık tutabilirsiniz.
  • Otomatik saldırı yapabilirsiniz.

Basit biseymis gibi görmeyin, bunlarla değişik kasılma hileleri, pot basma hileleri yapabilirsiniz.

  1. 1 : Bu 1 yazan dosyayı açtığınızda sürekli 11111111 diye 1 tuşuna basmasını sağlar
  2. 2 : Bu 2 yazan dosyayı açtığınızda sürekli 22222 diye 2 tuşuna basmasını sağlar
  3. 3 : Bu 3 yazan dosyayı açtığınızda sürekli 333333 diye 3 tuşuna basmasını sağlar
  4. 4 : Bu 4 yazan dosyayı açtığınızda sürekli 444444 diye 4 tuşuna basmasını sağlar
  5. Space : Sürekli space, boşuk tuşuna basmasını sağlar. Otomatik saldırı yapmaya yarar.
  6. F1 : Sürekli F1 tuşuna basar.
  7. F2 : Sürekli F2 tuşuna basar.
  8. 5-3 : 5 Saniye de bir 3 tuşuna basar.
  9. 10-3 : 10 saniyede bir 3 tuşuna basar.
  10. 10-4 : 10 Saniyede bir 4 tuşuna basar.
  11. 10-F1 : 10 saniyede bir F1 tuşuna basar
  12. Auto Pick : Sürekli ” tuşuna basar. Yerdeki eşyaları ve paraları toplar.
  13. Metin2 Bot v1.2 : İşte favori botum. 1 tuşuna, 2 tuşuna, 3 tuşuna, ” tuşuna, boşluk tuşuna basar. Birde pot için F1 ve F2 var ama onlar çalışmıyo bende
  14. Metin2 Bot v2.0 : Buda bi önceki bot gibi ama daha fazla tuşa basar. 1, 2, 3, 4, F3 ve F4 e de basar.
  15. Metin2 Auto Atacker Bot : Sürekli space e basar. Otomatik saldırı yapar.
  16. Metin2 Auto PickUp Yangs Bot v2.0 : ” tuşuna basar. İtem ve paraları alır. Diğerlerinden daha iyidir, durdurma secenegi falanda var bunun.
  17. Metin2 Bot: Otomatik saldırı yapar. Mouse ile sürekli küçük haritaya tıklar lock mobs calısmadıgı zaman bunu kullanın
  18. fishing beta: balık tutmaya yarar. Tam açıklamayı forumda bulabilirsiniz.
  19. Balık botu v1.3 : Buda balık tutmaya yarar. (program için KeNjİ ye teşekkürler)
  20. Metin2 Pick Up Bot v1.1 : Sürekli ^ tuşuna basar. Ne işe yarar bilmiyorum. 0 tuşu durduruyo, 3 de hızlıca bastırıyo hatırladıgım bu kadar.

Not: Bu programların hepsi auto-it diye bir script dili ile yapılmıştır. Programlardan herhangi birini açtığınızda sağ alt köşede bir ikon çıkar. Eğer o ikonun üstüne bir kere tıklarsanız, program çalışmayı durdurur, sağ tık exit dersenizde program kapanır. Ayrıca metin2 auto atacker bot, metin2 auto pick up yangs bot adlı programları açtığınızda bi siteye baglanır. Siteyi kapamayın, program gelene kadar bekleyin, öyle kapayın siteyi.

Ayrıca 1 program dışında hepsi geçen yıl ya da daha önce yaptıgım arşivimden kalma ve hepsini de test ettim hepsi de çalışıyor dediğim gibi bu asla engellemez. Ayrıca botlar açıkken oyun dışında başka bişey açık olmasın hiç bişey yapamazsınız tuhaf tuhaf şeylere falan basar.

En az 20 program daha ekleyebilirim sete eskiden kullandıgım programlar ama virüslü diyo onlara o yüzden eklemedim.

                     PROGRAMI DOWNLOAD ETMEK İCİN ASAGIDAKİ LİNKE TIKLA İNDİR

DOWNLOAD: Metin2 Bot Seti 20 Adet Bot Programı  Tıkla indir

Not: Hilelerin calısması icin gerekli olan network programınıda mutlaka

yukleiniz 

              Not: Hilenin Calısması icin gerekli olan network programın Mutlaka

                 Yukleyiniz yoksa hile calısmaz Hilenin calısması icin Gerekli Olan

                                        Program Guvenlen indir Kur

               Network Programını İndirmek icin Alltaki Linke Tıkla İndir

DOWNLOAD: Network Programını İndirmek icin buraya tıkla indir 

Youtube Kanalımıza Abone Olmak için Alltaki Youtube Simgesine Tıklayıp Abone Olunuz Teşekkürler

Önerilen

7xmetin2

Metin2 Oyun Hilesi için Destek Veriniz

Metin2 Oyun Hilesi için Destek Veriniz Merhaba arkadaslar daha öncede bir cok kullanıcıda destek istedik …

4 Yorumlar

  1. admin çalıştıramıyorum yaaa

  2. admin network windows xp de çalışmıyormu ?

  3. sayın admin bunu çalıştırayım 1 ay boyunca sana dua etcem mekanın cennet olsun die :D:D

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir