Çarşamba , Ekim 18 2017
Anasayfa / Metin2 Hileleri / Metin2 Tr Hile 19.03.2017 Damage ve Cekme Kamer Multihack

Metin2 Tr Hile 19.03.2017 Damage ve Cekme Kamer Multihack

Metin2 hileleri Tr 19.03.2017 Damage ve Cekme Kamer Multihack indir

Metin2 Tr 19.03.2017 Damage ve Cekme Kamer Multihack

Merhaba arkadaslar indirmiş oldugunuz hile dosyasını rardan masaüstüne alınız masaüstüne

gelen Mod klasörün içinde bulunan Oyun hile dosyalarını metin2

oyunun kurulu oldugu klasörün içine atınız ve metin2 klasörün içine atmış oldugunuz

Metin2_Launch oyuna giriş yapınız Hile botunun detayları için asagıdaki

baglantıya tıklayınız daha sonra acılan sayfada anlatılan adımları uygulayınız.

UYARI:

Detaylı anlatım linkin devamındadır

DOWNLOAD:

Metin2 Hile 7x Damage Wallhack Cekme Balık Bot Metin2mod İNDİR

Youtube Kanalımıza Abone Olmak için Alltaki Youtube Simgesine Tıklayıp Abone Olunuz Teşekkürler

Youtube Abone Olmak için Tıklayınız Buraya

Önerilen

Metin2 Hile Uzaktan Vurma 7x Damage Wallhack Level Kasma Steam 25.09.2017

Metin2 Hile Uzaktan Vurma 7x Damage Wallhack Level Kasma Steam 25.09.2017 Merhaba arkadaslar Mtein2 Hile …

31 Yorumlar

  1. beyler bosuna ındırmeyın guard verıyo calısmıyo buda admın kardes hıleyı aktıf et 2 dk oyunda dur calıyor ıse paylas gozunu sevım zaten 5 gundur beklıyoruz

  2. hile gameguard hatası verip 5dk sonra kapatıyor kendini

  3. ilk yorum benden 🙂 indiriyorum

  4. ADMİN SAGOL AMA OYUNA GİRİYORSUN 2 DAKİKA SONRA GAMEHACK HATASI VERİYOR GENE :/

  5. kardeş bu hilede hata veriyor

  6. Sayın admın hata verıyor ???????? böyle bir hata benlik bır sorun mu acaba?

  7. deneyen varmı o sıtede calısmıyo yazan var

  8. Buda Çalışmıyor :S Hata Veriyor

  9. 1. si yine aynı hata gameguard detecks hatası veriyor 2. si senin verdiğin videoda kırmızı butonlu metin2 launcherden giriş yapıyosun bu verdiğin hilede siyah butonlu

  10. S.a ADMİN ŞİMDİ YAZACAKLARIMI ANLAYACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM İNŞ. ANLARSIN HİLEYİ NASIL KULLANMAMIZ GEREKTİĞİNİ HATA NASIL ALINMAYACAĞINI ANLATACAĞIM..
    1. HİLEYİ TEMİZ METİN2 İÇİNE ATIYORUZ.
    2. LAUNCERİ YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIRIP OYUNA GİRİYORUZ, SERVER EKRANI GELDİĞİNDE OYUNU ALTA ALIYORUZ.
    3. METİN2 DOSYASINA GİRİP GEMAGUARD DOSYASININ İÇİNDEKİLERİ SİLİYORUZ 7 TANE FELAN DOSYA SİLİNMİCEK ZATEN.
    4. SONRA GİRİCEZ OYUNA BİR EKRAN GELECEK nProtec ÇALIŞMAYI DURDURDU DİYE ONU ALTA ALACAĞIZ KAPATMICAZ. SONRA HİLEDE ATMA KAPANMA GİBİ BİR DURUM OLMUCAK ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN..

  11. Gaud Hatası admin yaaa ufffffff 🙁

  12. Game Hack Detected hatası alıyorum admin 🙁

  13. TEŞEKKÜRLER ADMİN 😀

  14. ÇALIŞMIYOR. ATIYOR HEMEN

  15. ADMİN NAPION KARDEŞŞ ALAYMI EDİYON BİZLEE ANLAMADIM YAVV

  16. ADMİN NOLDU SANA YA ÇOK İYİ HİLELER YAPARDIN ŞİMDİ HİLELERİN FOS ÇIKIYOR VEDE YAZILAN YORUMLARA CEVAP TA VERMİYORSUN BU HİLELERİ YAPAN GERÇEK ADMİN GEMEFORGEDE İŞE BAŞLADI DİYE BİR SÖYLENTİ VAR ONDAN HİLELER ZORLANIYORMUŞ DOĞRUMU VEDE BU HİLEN GEMEGUART HATASI VERİYOR.GEÇERLİ HİLENİ BEKLİYORUZ TAKİPTEYİZ.

  17. admın mt2bob hılesı calısıyor sorunsuz gecenkı guardı asmayı basarmıstın sana guvenıyorum yap bıseyler hac gun oldu :S

  18. en kısa zamanda yeni versiyon bekliyoruz admin tek umudumuzsun

  19. YAW ADMIN KARDEDEŞİM HILELERE NOLDU BIR BILGI VERIRMISIN RICA ETSEM BEKLIYORUZ HEP BIRLIKTE…

Bir Cevap Yazın