Cumartesi , Kasım 1 2014
Son Oyun Hileleri
Anasayfa / Metin2 Hileleri / PVP-Server InClientHack Skillhack Multihack Fun Hacks

PVP-Server InClientHack Skillhack Multihack Fun Hacks

dpb9kz PVP Server InClientHack Skillhack Multihack Fun Hacks 

Metin2 Pvplerde ve kendi serverinizde %100 çalişir. 

Nasıl Kurucam ben bu hileyi?
1.
Rar dosyasını indirin.
2.Metin2nin kurulu olduğu klasörü açın.
3.Rar dosyasının içindekileri klasöre çıkartın.
4.PVP serverlerde oynuyacaksanız Türkçe yamalardan girin yada MC.Txtli mc.exeden girin.İçinde Metin2_mod vardir ama ben test daha onu test etmedim.
 

~InClientHack – Hile Menüsü Sistemi~

 
Oyunda ESCye bastığınız zaman en üstte “HACK” diye bi yer görüceksiniz.Oraya bastığınızda hile menüsü açilacaktir.Şimdi numaranladırdığım hileleri anlatacağım.

  

 

 

SS:

dpb9kz PVP Server InClientHack Skillhack Multihack Fun Hacks 


InClientHack Hile Menüsü:
 

1)Combo tipleri: Combo kapama, Combo-1,Combo-2
2)No Skill Wait: Hiç beklemeden istediğiniz kadar skill basabilirsiniz.Bu bu menüdeki bana göre en iyi hile ard arda 50 tane kilic cevirme bile atabilirsiniz.
3)Atack Speed: Mavi Renkli yere yazdiğiz rakam sizin saldiri hiziniz olacaktir.”SET”e tikladiğiniz zaman o sayi aktive olacaktir.
4)Walk Speed: Mavi Renkli yere yazdiğiniz rakam sizin koşma hizinizi olacaktir.”SET”e tikladiğiniz zaman o sayi aktive olacaktir.
5)Teleport: Mor renkli yere yazdiğiniz koordinatlar sayesinde haritada istediğiniz yere anında ışınlanabileceksiniz.Koordinatları yazdıktan sonra “WARP” tuşu ile ışınlanabilirsiniz.
6)Tag und Nacht: Yani GECE ve GÜNDÜZ anlamindadir.”TAG”a bastiğiniz zaman gece, “NACHT” gündüz yapicaktir ortamı.
7)Schnee: “Schnee an” Kar yağdırmadır buna tıkladığınız zaman GM olasanız bile kar yağdırabilirsiniz.”Schnee aus”Da kar yağdırmayı durdurur.
8)Character: “Hide”a bastığınız zaman karakteriniz GM olmasaniz bile görünmez olur.”Unhide”da görünür yapar.
9)Auto Pick up:Oto toplamadır.”An” bastığınız zaman açilir.”Aus” kapatır.

  

Aynı zamanda içinde otomatik skillhack, yardımcı skill puanları ve GM-tool vardır.GM tool yani GMseniz GM kodu yazabileceğiniz bi yerdir.Açmak için “ö” tuşuna basiniz.

  

Yeni Eklenenler: 

Warp To Player or Mob: Üstüne tikladiğiniz event.e “warp”a basarak işinlanabilirsiniz.
Uprage %? :+ Basarken yüzde kaç gececiği yazar.Demircinin üstüne itemi koyunca çıkar.
Save ID & PV: Mod.un içindeki ıd.cfg nin içinde başlangıcta save ıd pw ye basarsaniz kayıt eder.Ve her Metin2 açişinizda id pw yazili durar.
Oto InClient Skill Hack: Otomatik olarak bedenselseniz 2 zihinsel skili açilacaktir.Puan verip geliştirebilirsiniz. 

Bedenselseniz->Zihinsel skilleri
Zihinselseniz->Bedensel skilleri
Büyülü Silah->Karabüyü
Karabüyü->Büyülü Silah
Yakin Dövüş -> Uzak Dövüş
Uzak Dövüş->Yakin Dövüş
Kutsama->İyileştirme
İyileştirme->Kutsama

En fazla 7 skill olarak beceri pencerenizle gözükecektir.Kullanmak isterseniz, karakterinizi geliştirirken puan verirsiniz kullanmak istemezseniz vermezsiniz.

  

Yardımcı skillhack: Buda otomatik yan skilleri(at çağirma,liderlik vs.) içindir.Lvl atladiğiniz zaman 1 puan gelir.Benim 73 lvlde 3tane m1skillim oldu. /Ski kodlari bazi serverlarda işlemiyor işte onun için bu sistem. 

Hilenin calısması icin mutlaka network programınıda yukleyiniz 

  

images12 PVP Server InClientHack Skillhack Multihack Fun Hacks

PVP-Server InClientHack indirmek icin alltaki linke tıkla indir

DOWNLOAD:PVP-Server InClientHack İNDİRMEK İCİN BURAYA TIKLA İNDİR 

  

Hilenin calısması icin mutlaka Networku programınıda yukleyiniz Yoksa hata alırsınız 

  

images12 PVP Server InClientHack Skillhack Multihack Fun Hacks

Network programını indirmek icin alltaki linke tıkla indir

DOWNLOAD:NETWORK PROGRAMINI İNDİRMEK İCİN BURAYA TIKLA İNDİR 

44 yorum

  1. bu inanılmaz bişee süper sagol…

  2. hatalı kod diyor indirirken :S napıcam acil ..!!!

  3. GM Admin size çok tşk valla bu hileleri başkası olsa yapamazdı

  4. ya şı an bende inioda bu dedikleriniz kar yağdırma fln btn userler içinde geçerlimi yoksa ssadece ben mi görcem ?

  5. Valla gzle benzıo bi yukluumde

  6. marhaba gozum.ben bu sıteyı cok sevıyrem azarbayjandada hayranra vardar

  7. onemlı değıldır gozum azarbayjan bu sıteyı onamsıyor

  8. garısmak uzere gozum ben torkıyetı sevıyar

  9. merhabalar ben bu siteyi çok seviyorum ben pvp serverda oynuyorum acaba pvp serverlarda para hilesi kullanabilirmiyim şimdiden tşk.

  10. s.a arkadasım super olmus calısıyor ama ben yamadan nasıl giercem bi ona el at anlamadım orayı…

  11. ya ben indirdim tıklıyorum ama acLmıyo ?

  12. yha ben aindirdim packi packin içine atıtorum sonra açmaya calışıyorum açılmıyor

  13. yaa bilader emegine saglık güzel olmus tskrler ama bende bi sorun var metin2.nin oldu klasöre attım mod olarak ekran acıldı ıd nıck yazıyorum girişiniz yapıldı diyor ve ekran otamatik olarak kapanıyor sorun nedir sizce ben bulamadım… cevap bekliyorum..

    • bu tip sorunun ancak bir yerde hata yapmıs olacagınızı gosteriyor ama hatanın kaynagını bilemden bi cözüm söyleyemem netfrework ekiklginde olacagını dusunuyorum oda degil ama cözüm bulmaya calısacam daha once kullanan kullanıcılarımız bu tip hataylan karsılasmadılar

  14. sorunu bulamadım daha urasıyorum geceden beri ama işllh sizlerinde yardımı ile sorunu çözecegim birde adminim pvp selverde savascı karekterde adam zırhını kılıçını cıkardıyor ejderhaya 2 tane yumruk vuruyor kesior pack tan mı kaynaklanıyor acaba bu adama yazıyorum ispanyolca konusuyor bu hile nedir sizce..

    • bu olese ispanyoların yapmıs oldugu hile olabilir siz en iyisi googlede size sormus oldugu cumleyi google transltede cevirip ogreniniz ben ispanyol hilelerinide siteye atmayı dusunuyorum…en kısa zamanda onların kullanmıs oldukları hileleride yayınlayacam size….

  15. çok süper olmuş ellerine sağlık

  16. admin 2 sinide indirmek lazımmı

  17. adminim sana güvenim sonsuzdur ama sormak istiyorum virüs felan yoktur dimi ?

  18. admin açıyorum ekran çıkıyor tekrar kapanıyor neden???

  19. inşlah olur bidi adminçok saol 4x sayesinde 91 lwl oldum yha

  20. süper bi hile ya inanılmaz bi site tebrik ediyorum sizi admin

Cevapla