Cuma , Ekim 30 2020

Metin2 Background EXP Bot v3.0 Calısan Metin2 Hilesi İndir

Arkadaslar Yine ben Yine Bir hile .. Megadosya hilecileri için Sizlerleyim..

1.Arkadaslar Öncelikle İndirdiğiniz : klasoru masa ustune cıkartınız

2.Ve Oyuna girdiğinizde hileyi açın

3. hilemizde Password yazan Yerin yanındaki bosluga :
2240736 yazın

4. Ve start Bota basın ve bot hazırdır … Özellikleri:

AutoEXP,
AutoSkill,
AutoPickup,
SpamBot,
MiniMap,
SpeedHack,
WALLHACK

Hilenin Calısması icin networkuda yukleyiniz

DOWNLOAD ETMEK İCİN ASAGIDAKİ LİNKE TIKLA İNDİR

Metin2  Background EXP Bot v3.0  Download Etmek İcin Buraya Tıkla İndir

HİLENİN CALISMASI İCİN BENİM VERDİGİM NETWORK PROGRAMINIDA YUKLEYİNİZ

Net Framework’u indirmek için Buraya Tıklayın.

Önerilen

SomeBODY, Shrek’in All Star açılışını Minecraft’ta yeniden yaptı

SomeBODY, Shrek’in All Star açılışını Minecraft’ta yeniden yaptı Bugün Cuma ve Minecraft, Smash Mouth ve …

55 Yorumlar

  1. Admin oyunu açınca ??????? Çkıyor atıor . oyun kapanıor 😀

  2. bende network 3.5 war .. şimdi onar dedim .. sorun hilede galiba . açmıor yani :S

  3. Ama günlük yeni hileler geliyo site qüzel bi site

  4. harika bir hile saol guncel bir hile olması dahada iyi

  5. Download Linki : Net Framework 3.5 indir

    arkadslar network link direkt indirmeli yapılmıstır hotfile linki kaldırılmıstır hemen anında indirebilirsiniz

    NETWORK LİNKİ DİREKT İNDİRMELİ YAPILMISTIR HERKES KOLAY

    İNDİREBİLSİN DİYE

  6. network direkt yuklemeli guzel olmus beklemeden indirebiliyoruz

    saol guncel bir hile saol

  7. 6.1densonra çıkan hile neki yaaaaa!!!!?????????

  8. inş calısır admin yuzumu kara cıkarmazsın ?

  9. çarfalan çalınmaz demi şifre fala n bişiler çıkıyoda

  10. admın bendede aynı hata ??????? ne olur yardım pls

  11. admın bende onlar var ben otomatık kasılan botu dıyorum

    • Suan sitede bir cok hile mevcut bizi takip et ozellikle son yayınlanack hileleri iyi takip et mutlaka aradıgın hile karsına cıkar sitemizde suan turkce ve yanabcı cok ir hile mevcut o yuzden hangisi isine yarar bilmem ama yeni hileler eklenmetedir aradıgını ordan bulabilirsin yeni cıkan hilelerde istersen sitemizde daha once yayınlanan hileleride arstırabilirsin

  12. admınım ben bı tane ındırdım ???????? hatası verıyo oyun kapanıyor frework 3.5 yuklu anlamıyom nıye boyle bısı yapıyo

  13. Admin abi bende 8.0 ı indirdim hata verıyor lütfen yardımm….

  14. admın onu bende calıstırdım ben sunu dıyom Metin2 Background EXP Bot v3.0 Calısan bunu dıyom ben ??????????? bu hata verıyo

  15. İndiriyorum İnş. Çalışır

  16. ????? die hata çıkıor 🙁

  17. net.framework 3.5 çalıştırdığımda kurulum hatası veriyo bunun çözümü varmıbeyler cvp bekliyom

  18. arkadaşlar metin2 serverini tamamen yenilemmiştir.bu yüzden bir çok calışmaz durumda ancak calışanlarda var..bu sitede 8,0 olan bir hile onu deneyin yeni hileler cıkacaktır..bu program calışmıyor kesinleşti artık..indirdim denedim olmuyor..saylılar..yineden teşekkürler admin emegin için.

  19. Adminim ben bu hileyi 2 aydır arıyordum sonunda buldum fakat ???? hatası alıyorum bunun çözümü bulunup sitede bir konu başlığında duyurulursa çok mutlu olurum lütfen yazın çarımı bota bırakıp kasacağım 🙂

  20. Arkdaşlar Multihack 6.1 Gittikten Sonra Multihack 6.3 Ve Multihack
    8.0 Geldi Başka Sorularınız olursan Epostam: resulkonur@hotmail.com
    (=>ReSuL<=)

  21. Öncelikle program ekle kaldırdan ati yazılımın tamamını sil kaldır..
    pc res atacak…
    Sonra da bu adresten .NET Framework 2.0 Download – Gezginler framework u indir..Sistemine kur…Daha sonra ekran kartının driverini yükle..
    Res atacak pc…
    Ve sorun düzelecek
    Kolay gelsin…
    (=>ReSuL<=)

  22. ??? htası çozumu

    Bu Hata Genelde Ekran Kartı Veya Bilgisayarım Yerel Disk C:(Metin_TurkeyDosyası Yereldisk D: Deye gircez.)Program Files
    Metin2_Turkey Dosyasındaki Erorlag.exe yi Silcez Veya Gene Aynı sorun Warsa Ekran Kartını Yukseltcez
    Aşağıda anlamıycaklar İçin Bidaha anlatıyom:::!!
    Metin2’de çoğumuzun başına gelmiştir ?? hatası. Sinir bozucu bir pencere açılıyor ve ?? evet mi hayır mı diyor ve sonunda bizi oyundan atıyor.

    Burada önemli olan şu ki Metin2_Turkey dosyasının içindeki errorlog.exe dosyasına da tıkladığımızda aynı şey yine çıkıyor. O zaman yapmamız gereken bu dosyayı ortadan kaldırmak. Bu dosyayı ortadan kaldırın . Daha sonra oyuna girin . Böyle bir hatayla bir daha karşılaşmayacaksınız.

    Bunlar da olmuyor ise: “Ekran kartinizi yukseltin ! Zaten ?? hatasi ekran kartindan kaynaklaniyor.”

    Yok ben ekran kartini yukseltemem diyorsanız online olan kisilerin cok oldugu bolgelerde bulunmayin !

  23. Teşekkür Ederim Admin Bişey Değildi

  24. Arkadaşlar Metin2 İtemi 0Yanga Çekmek İçin Bir Yöntem Vardı:
    Bu yontem Şuydu:Mesela 1Pazarda +9 Kdp Gordunuz O kdpye Paranız Yetmiyo Onu 0 Yanga Almak İçin Kdp ye tıklatıyorduk Golgesi kalıyordu O pazarı Kapatıp Başka Pazarı Açıp Kdp’yi Envanterimiz Koyuyorduk Sonra Orda Yazıyorduki +9 Kdp 0 Yang Bizde Alıyorduk.
    Ama Artık Bu Hile Çalışmıyor Onun Yerine Şu Hile Geldi:
    Arkadaşlar Simdi +9 Kdp Gordunuz Diyelim 1 tane Fiyatı =900.000
    Yang Diyelim 4 tane 0 Atıyoruz 90 Yang olur 90 Yangı Yere
    Atıyoruz Sonra Boş Bi Pazara Açıyoruz 90 Yangı kdpnin Golgesi Var Tabi envantere Bırakıyoz 3 Saniye İçinde Evet İtemi alıyoz
    (not:1LwL Çarla Deneyiniz Aryıca: Pazar Karsinde Kaç Boşluk
    Varsa O Kadar 0 Atcaz.
    Arkadaşlar Bu Benim Baylaşımımdır Bazı Sitelerde Paylaşmıştım Sakın alıntı Filan Demiyin.

  25. Ya ben bir şey dicem sen o erorlog.exeyi sil diyorsun ama m2de torent var torent yüklenmeden başlamıyor torentte m2de eksik olan dosyaları yüklüyor bn sildim erorlog.exeyi ama geri yüklediği içn yine çalıştıramadık…

  26. Arkadaşım Ben Oyle Dedim Doğru Eğer Çalışmıyosa Sana Dedimişim Orda Ekran Kartı Problemidir

  27. Arkadaşlar Dev C ++ Kulllanamyı Bılen Varsa Benim Gibi Ordan Torrent
    Engelleyci Yapsın Ve Kullansın Ben knk Beraber Program Geliştirdik Onun Sayesinde Torrentsız Giriyoruz O Hilede Bide Şoyle Bir Şey vAr vAhşi Okçu Vahşi Uzman Vahşi Deli Vahşi Asker Var Ede Biliyorsunuz
    Ve O Yarattığımız Canavarlardan İstediğimiz Tur Silahi Çıkartabılıyoruz Dev C ++ Bu Programı Yaparken Hile siteminin Oyun Sistemine Girmesi Boyle Yaparsanız %100 Torrentsız Oynabılırsınız

  28. Arkadaşlar Şu Adreste Şu An çalışan Hileleri gorebilirsiniz bunların Hepsinde Teleport Vardı Ve Yeni pacht Yani 18 Mayıs 2010 Pacth
    Gore Hazırlanıp Duzenemiştir bu Hilelerde Oto sıkl Çaakar Hem Tum
    Karakterlerin Skillerini Ve Boylece Adamları Çok Rahat Kesebilirsiniz
    (Not:Skıller Perfect Master Olarak Çalışır:)

    • bu hilelerin calısyormu senin suan Clısan Hangi hilelerin var facebook ta baktım multihack felan calısan hilelerin var sen bu hile islerini cok iyi biliyorsun suan calıstırdıkların hangi hileler var….hilecibaba

  29. O Hileleri Veremem Ortağım Var Çünkü

  30. hilelerin coğu calısmıyor admın metin2 sahibi kapamıs hileleri naıl cıkıyo bu hileler admin bana söyleye bilirmsniz msnme atin admin m2_gm_m21@hotmail.com arkadasın msnsi kandırmak icin kurmus:))

    • bu hileler suan cıkma asamasında olanlar var ama suanlık menye hile felan adresleri atamayız ama biraz sabredin mutlka iyi bir hile karsınıza cıkacaktır….metin2 ve gmler zaten sitemize yogun baskı yaptılar bu hileleri etkisiz hale getireceklerini bizde zaten durmak yok daha cok oyun hileleri yayınlayacagız oyun hiesliz oynanmz biraz sabırlı olun…

  31. ya adminim kücücük dosyanın ekran kartı ile ne alakası var bendede oluyor o ???????? hatası oyuna gıroım calıstırıom sonra bi yürütüom adamı dang ???????? hatası net fremefork 3.5 var pc de sadece po var offffffffffffff

  32. admin abi yaa ınject e tıklı yorum açmıyo
    lütfen söylermisin

  33. admin bey bne oyuna torrentsız giriom torentsız çalışır mı?lütfen bana torrentsız çalışan hile linki verin yalvarırım m etin 2türkte sadece 4x kulanabiliom:( torentsız calısan hile lazım link pls admin bey lutfen:(

Bir cevap yazın