Cumartesi , Ağustos 24 2019
Anasayfa / Genel / Metin2 İtaliyan Hilesi İndir ( metin2client.bin. dosyası Dahil ) Edilmistir

Metin2 İtaliyan Hilesi İndir ( metin2client.bin. dosyası Dahil ) Edilmistir

Bu hile Daha önce sitemizde verildi ama Bir cok kullanıcımız hileyi calıstramamıs

Nedeni ise hilenin icerisinde metin2bin client dosyasının olmamasıdır

Bizde Güncel versyonu tekrar verreek bu sefer metin2 client dosyasıylan birlikte vermek

İstedik Bir cok Kullanıcımız Bu dosyayı Bulamadıgında sikayetciydi

Bizde bu hileye metin2bin client dosyasını koyduk

Not: Hilenin calısması icin mutlaka Nell’hack zip.dll zip dosyası metin italiano hilesi ile birlite olmalıdır

1: ilk olarak Hileyi indir

2: Daha sonra rardan cıkart

3: Oyuna Giris Yapıp Hileyi Calıstırınız

Dedigim gibi Mutlaka Yapınız

Ha burada Unutmayam

metin2client.bin.exe  Metin2  klasöründeki dosyaları Yanına  koymak gerekir ve Ondan sonra Hileyi calıstırınız

size kolay Gelsin Bu hile Daha once sitemizde verildi ama eksik dosya Oldugunu Fark ettik metin2 client.bin.exe

Dosyası olmadıgını biz onuda Buna Dahil ettik

===============================

1: İlk olarak Dosyayı indiriniz

2: Daha Sonra aRsivden Cıkartınız

3:zip Dll Dosyası Ve Multihack exe İle Aynı Yerde Olacaktır

4: Daha Sonra Oyunu Acınız

5: Karakterinize Giris Yapınız

6:Ve daha sonra Multihack exeyi calıstırınız

Ve hilelerimizi Uygulaylım Hepsi Bukadar

BU ARADA ARKADASLAR YENİ İTALYAN HİLESİ CIKTI İNDİRMEK İCİN BURAYA TIKLAYINIZ

===============================

Metin2 MultiHack Metin2 V.1.4  – Eylül Hilesi Cıktı Tıkla Buraya Tıkla indir

Kimse bana virus var demesin  virus tarama sonuclarına bakmak icin asagıdaki linke Tıklayınız

Metin2 İtaliyan Hilesi Virus Tarama Sonuclarına bakmak icin buraya Tıkla

Simdi sıra Linki Vermeye Geldi

Youtube Kanalımıza Abone Olmak için Alltaki Youtube Simgesine Tıklayıp Abone Olunuz Teşekkürler

Youtube Abone Olmak için Tıklayınız Buraya

Önerilen

Wolfteam iyi Oynama Taktikleri 2019 – (Hile Olmadan Oyna)

Wolfteam iyi Oynama Taktikleri 2019 – (Hile Olmadan Oyna) Taktik – 1: Bir oyuncuyla karşı …

1.027 Yorumlar

  1. admin abi inince oyunda çalışmıor neden yardımcı molsanız

  2. Harika bir anlatım yapmıssınız sadece yapmamız gereken oyuna giris yapmak ve daha sonra hileyi calıstırmak sizi begeniylen takip ediyorum herzaman

  3. WaLLa BeN KuLLaNıYoRuM ÇoK BeĞeNiYoRuM

  4. slmlar sitenizde paylaştığınız hileler çok güzel çok teşekkürler…

  5. Sayın adminim nasıl calıstıracam yardım edermsiniz…

  6. kardeş ben açamadım bi yardımcı olurmusun

  7. admin lütfen yardım edermisin ! hileyi açıyorum şu hata gelio unable to open process lütfen yardım et

  8. admin abi bide rarın içindeki metin2clint açınca devil dll bilgisayarınızda olmadığı için çalıştırılamıo dio ondan kaynaklanabilir mi yada benim pc wndiows 7 ondan olabilir mi?

    • netfrewok 4.0 yuklemeyi deneyiniz bide bilgisayrınız windows7 dir olese bide uyumluluk modu olması lazım bilgisayara ait googlede bakarsanız bulursunuz uyumluluk modunu buldugunuzda programlaı uyumluluk moduna ayarlamayı deneyip tekrar deneyiniz…sana baska bir yontem soyleyem olurmu bilmem ama anladıgım kadarıylan devil dll bilgisayrınızda ya silinmis yada yoktur o devil dll dosyasını googlede indirip bilgisayarınıza bir klasore atmak lazım ama tam bilemiyorum… ama sunu deneyiniz devil dll dosyasını indirip metin2 turkey klasorunun icine atmayı deneyip tekrar hile calıstırınız devil dll dosyasını indirmek icin su linke tıkla: http://www.dlldll.com/devil.dll_download.html tam nereye atılacgını bilmiyorum ama deneyiniz bi link: http://www.dlldll.com/devil.dll_download.html

  9. WaLLa SüPeR BiR HiLe HeRKeZe TaWSiYe EdiYoRuM

  10. Sa admına ntfwork 3.5 nerdne indirecez sölermisin ? 🙁

  11. ya admin yüklemiyo network 3.5 i benim pc ye

  12. ben indirdim ama yükle kısmın sonunda hata veriyor şöyle bi yazıvar dll hatası tekrar yükleyin belki sorun gider yeniden yükledim yine gitmedi neden bu bi cevap verirmisin…!!!

  13. AdMiN AgA SüPeR BiR HiLe EğEr YeNi HiLe ÇıKaRıRsAn MuTLaKa HaBeR WeR OqMu? HiLe ¹NuMaRa Bu ArAdA

  14. IamGuNJaCK isimli arkadaşa katılıryorum bu hile ¹numara

  15. abi ben hileyi indirdim ayarları yaptım hızlı kosmuor yha nası yapacam anlatırmısın

    • Burak benim elimde olan irsey yk bir cok kullanıcıda sorunsuz calıstı ve halende calısyor yani ama neden hızlı kosmadıgını ben bilemem cunku ayarları siz yapıyor ve hızını siz belirliyorsunuz ben en kısa zamanda size bu guncel hilelerin videolarını sunacam size….

  16. kardes acil yardım yha deniorum olmuor lütf yardım

  17. netfreok 3-5 nasi indirecez balıkcılık hilesi dior ??

  18. ya bnde 0xc0000135 die bişey çıkıo

  19. yha i para hilesi ciksin elini ayagini öpecem kardes

  20. kardes bisi diecem netforku indirdim kurulum hatası dior ??

    • Burak bilgisayrınıza en uygun olanı googlede microsoft net framework 3.0 yaz ordan bi indirip tekrar kurmayı deneyiniz….microsoft net framework 4 isteyebilir senin pc olese googlede microsoft net framework 4 yaz resmi sitesinde indir..

  21. buldum sağol olursa eline sağlık

  22. of gene bisi oldıu microsoft 3.0 varmıs siliorum teki silinmior off nası yapacam

  23. bide onu indirem kardes hilelir bir cok kisi beyeniyr helal olsun bi yardım et kurban yha metin kessecem bu gün zaten

  24. kardes yukarda 2 dowland var hangisini indirem

  25. kardes 4.0 indirecem tmm mı 5 tane dowland var hangisi ni indirem ben ??

  26. Sayın Admin Ben İlk İndirip Açtığımda DevLı.dll Hatası Veriyordu.
    Sonra rardan çıkartıp açtım ama yönetici olarak açtım hile açıldı.
    Tabi bu arada m2 de açıktı.
    Hızlı Koşmayı Açıyorum Koşuyo.Hızlı Vurmayı Açıyorum Oyundan Atıo.
    Bununda Sorununu Buldum Tabi Windows7 programı olanlar için uyumluluk sorunu diye bir bölüm var sağ tıklıyınca ona tıklayıp XP ile çalıştırdım programı açtı. hızlı koşmada hızlı vurmada.
    Ama bu seferde 1dk geçmeden oyundan atıo ama oyunu kapatmıo serverlerin olduğu bölüme atıo..! anlamadım gitii bi destek olursanız pls..!

  27. İnşallah En Kısa Zamanda Bulursunuz Sayın Admin.
    Hangi SERVER de oynuyorsunuz..!

  28. admin abi 10 yaşındayım rarı nası cıkaracaz bilmiom

  29. admin winrar bizimkide rar dosyası nerde sorun yoksa devamı kolay 😀

    • melih bak indirmis oldugunuz dosya zaten winrar dır yani rar lı dosyadır siz indirmis oldugunuz dosyayı rardan cıkartma icin dosyanın uzerine sag tıklayıp buraya cıkart diye bir secenek olması lazım o sekilde hileyi masa ustune cıkartabilirsiniz….yani eger cıkartmayı yapamıyorsanız buyuklerinizde yardım alınız…. suana kadar bir cok kisi bu italayn hlesini indirdi sorunsuz bir sekilde cıkardı ve halen calıstıran binlerce kullanıcımız var…

  30. ben bi enisi yenden indirem admin abimin dedigi gibi yapem

  31. s.a admin kardşş network 3.5 yi yüklemeye calişdm ama olmadı nedni ne acaba hata veriyio:S:S:S

  32. kardes yhaa dev. dl hatası verior 4.0 3.0 indirdim yha olmuor

  33. admin yaptimda yha bu hileyi vurus hızlarını ne guzel bisi yapsan lütf

  34. admin bu kesin atmadan çalışıyormu

  35. Arkadslar bu hile gercektende mukenmel calısyor herkese tavsiye ederim italyanlar bu hileyi nasıl boyle super yapmıslar…helal olsun super hileymis harbiden..

  36. ben girdim siteye diyorki şu anda zaten bir indirme yapıyorsunuz Normal kullanıcılar aynı anda sadece 1 indirme yapabilir

  37. Admın hotfileden Degilde Zahmet Olmazsa Upload.gen Var O indirme Sitesine Link Verırsen Emınım Daha Fazla Kısı İndirecek!!..

  38. çok teşeşkür ediyorum sayenizde 1 haftada 55 lwl yaptım

  39. Adminim Hilelerin yanına başka site linklerin koyarmısınız hotfileden 1 indirmeden sonra 30 dk bekliyoruz alternatif link atın Lütfen.)

  40. her zaman her yerde en büyük sizsiniz MEGADOSYA.iyiki varsınız.

  41. kardesm dedigin hereyi yaptım .network 3.5 indirdm.atılması gerek yerlere attım . karaktr yerınde acıorum ama metin2 multihack br sorunla karsılastı ve kapatılması gerekior? cözümü nedir.
    ve indirdigim seyde nell hack .dll gibi bişi yok sadece zip .dll var

  42. xp dede çalışıomu arkdaşlar

  43. 1o numara adminim süpersiniz sizi tutan yokk 🙂

  44. adminabi yukledim metin 2 clicen multıhack kutusuna atılmıo

  45. ADMİN KARDEŞ İNDİYORUM AMA BUNU VERİYO ”UYGULAMA DÜZGÜN OLARAK BAŞLAYAMADI(0XC0000135). SONLANDIRMAK İÇİN TAMAM DÜGMESİNE TIKLAYIN” DİYO NE YAPMAM GERKE Bİ SÖLEMRİSİN SANA ZAHMET 🙂

  46. slm admin abi bana yardım cı olurmun msn neme videolu anlatım gönderirimsin abi

  47. admin kardes bu yeni cikan guncellemeden sonra bu hile calismiyo m2client bin i aciyorum sonrada giriyor sonrada hack i aciyorum karakter ekranna geliyor karakterimi seciyorum vede kapanıp masaustune donuyor yeni guncelleme cikmadan once calisiyoi caresi yokmu :S:S:S

  48. vede yeni olan v 1.3 dede ayni ahtayla karsila siyorum m2 kapaniyo otmatik :/

  49. errorlog fln onlarida sildim gine ayni cozemedm gitti :S:S:S

  50. adminim benim söle senden başka kimim var benim admin sen artık benım adamımsın allah senden razı olsun sonsuz rep sana
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++rep sonsuz reppp

  51. YHa ADmin yüqLedim Netframework 3.5 onuda yüqLedm smdide Error werio :S Devi prima aprire il gioco! Dior :S yardım Ltfen

  52. arkadaşlar çok iyi bi şey çalışıyor teşekkürler

  53. AdMiN AgA Bi İtEm ÇaLMa HiLeSi ÇıKaR AyAğInI ÖpÜcEM

  54. Windows 7de açıyorum programda hernhagi bir hack çalıştırdıgım anda oyun hata veriyor ????? hatası framework bilgsiayarımda kurulu olmasına ragmen…

  55. dostum sorun suradakı hıleyı cıkartırken cıkartılacak dosya yok dıyor açıyorum dosya açılamıyor dıyor bir cozum verımısın vede eski sürümünde lock mob dedıgım anda hile ve oyun aynı anda komple kapanıyor

  56. Tesekurler son drece mukenmel calısyor herkesin dedigine gore elinize saglık basaırlarınızın devamını dilerim saolunuz

  57. ya admin ben yükledim hileyi açıyorum ama hata veriyor hata şöle yazıyor uygulama düzgün olarak başlayamadı (0xc0000135) Ne yapmalıyım admin lütfen bana yardım et ?

  58. admin herkez yapıor galiba bi ben yapamıom indiriyorum hileyi oyuna giriyorum hile açılıor hızlı koşmayı 2 yapıyorum ama adam hala yavaş gidior artırıorum hızı yine aynı gidior spadayı açıom olmuor ama açılıor hile niye ölyle olur admin bi yap şunu gözünü sveyim

  59. Sayın aDmın..

    qaRDéS ßu sıteLéRDéKI hıLéRLéRI ındırıorm ınerken ınternet sayfası ınıor ona tıklıorm sıte acılıor nedenkı :S bot ındıremedım bu hıleyı artık canıma taK eddı anasını yha sayın admın nabmaLYm BıLrmsn…?
    [TesKKurLER]

  60. Admin cok saol ben bu hile yi biliyorum daha önce …. indirmistim ve cok güzel calıstı o hileyle 23 lvl oldum 2 3 günde
    ama paylastıgın icin genede saol hileyi

  61. admin yhaa çalıştığınıız üzerindeki bilgiler kaybolmuştur dior açmıor of..!!

  62. admin abi vlaha bütün hileler çalışıo easy itallion hepsi valaha tek kelimeyle 10 numara

  63. admin aga hepsi çalışıo süper wala bide sslemisler ban yermiyim

  64. ADMİN 3 günde 65 level yaptım 0′ dan SANA MİNETTARIM ÇOKKKKK TEŞEKÜR EDERİM KALBİM SENİNLE… bazen indirirken HOFTİLE-zaman aşımına ugradı yazıyor indiremiyorum yardımcı olurmusunuz Arz ederim.?

  65. admin abi sen çok iyi birisin de şu sorunum var trema hack ne ise yarar ve nedir

    • trame hack sözde titreme hilesi diye geciyor ama suana kadar neye yaradıgını acıkca bende bilmiyorum oyundaken deneyiniz genelliklen titreme tusu felan diyorlar ama suana kadar bir halta yaradıgını duymadım ama oyun icinde iken belki beli zamanlarda ise yarar…

  66. ADMİN arkadaş demircide yakmadan +BASMAK için bir hile yaparmısın. şimdiden teşekürler.->atı 1 levelden 10 level yapa bilme hileside olur..LÜtfen abi..çok istiyorum.

  67. admin hileyi aççınca hata verio açamıom hileyi napmam gerekir yardımcı olrmusun -unable to open process- yazıo

  68. admin kardeş flamework 4.0 ı kuruyorum inş çalışır hile !

  69. NET FREMEWORK 4.0 SIFIR OLURMU HİLE İÇİN

  70. Admin kardşe bana çalışan iyi bi balık batu gösterirmisin.lazımda easy çalışmıyo varsa çaışan son sürüm gösterirmisin.

  71. Sayın adminim hile süper olmus gercektende mukenmel olmus kim ne derse desin hile harika calısyor tesekurler…

Bir cevap yazın