Pazartesi , Şubat 6 2023

Metin2 Tr Hile Mod 7x ve 4x Damage Saldırı Wallhack Hızlı Koşma Balık Botu – 08.06.2017

Metin2 Tr Hile Mod 7x ve 4x Damage Saldırı Wallhack Hızlı Koşma Balık Botu – 08.06.2017

Merhaba arkadaslar hemen kurulumunu anlatıyorum.

1: Asagıdaki vermiş oldugumuz linkten hileyi indiriniz.

2:hile botunu rardan masaüstüne cıkarttınız.

3: masaüstüne gelen mod klasörün içine bulunan tüm dosyaları metin oyunun

kurulu oldugu klasörün içine atınız

4: metin2 klasörün içine tamış oldugunuz metin2_launch.exe tıklayarak

Oyuna giriş yapmanız yeterlidir.

Not: Metin2 steam Oynuyorsaız metin2 steam secenegini Tıklayıp Launcheri o şekilde baslatınız.

Video:

video:

_

İNDİR TURBOBİT:

Metin2 7x Damage Wallhack Cekme Level Kasma Hile Multihack indir

__

İNDİR SENDSPACE:

Metin2 7x Damage Wallhack Cekme Level Kasma Hile Multihack indir

_

İNDİR DOSYA TC:

Metin2 7x Damage Wallhack Cekme Level Kasma Hile Multihack indir

__

YOUTUBE BİZE DESTEK OLUP ABONEMİZ OLUNUZ:

Metin 2 Hile Balık Bot 7x Damage Wallhack Cekme ve Daha Fazlası indir

_

Youtube Kanalımıza Abone Olmak için Alltaki Youtube Simgesine Tıklayıp Abone Olunuz Teşekkürler

Youtube Abone Olmak için Tıklayınız Buraya

Youtube Kanalımıza Abone Olmak için Alltaki Youtube Simgesine Tıklayıp Abone Olunuz Teşekkürler

Youtube Abone Olmak için Tıklayınız Buraya

Önerilen

Metin2 Hile Multihack 13.07.2020 Yeni Versiyon

Metin2 Hile Multihack 13.07.2020 Yeni Versiyon indir Metin2 TR Hileleri indirmiş oldugunuz linkten hile dosyasını …

59 Yorumlar

  1. Allah razı olsun adamsın kardeşim kac saattir bekliyorum ama bi sıkıntı var eskisi kadar hızlı vurmuyo car neden olabilir ?

  2. reis gene ???? hatası napıcaz ?

  3. 1 Den fazla hesap açınca soru işareti veriyor kullanılmicak bi hile düzeltilmesi gerekiyor

  4. Hile sürekli soru işareti hatası verip oyundan atıyor yardımcı olurmusunuz

  5. ??? hatası ıle oyundan atıyo sıkıntı bendemı anlamadım

  6. ?????????????????? bu şekilde hata verip oyundan atıyor. sebebi nedir admin bi yardımcı olsan.

  7. oyundan atıyor admin ????????? hatası veriyor

  8. hata verip oyundan atılıyor admin güncellermisin

  9. çalışmıyor aga 1 dakka sonra gameguard hatası verıyor madem olmadı neden yayınlıyosun çalışmayan bi hileyi anlamıyorumkı

  10. Hile çalışmıyor girdikten sonra ?????? Hatası veriyor

  11. oyun atıyor sürekli hile güncellermisin admin.

  12. Çekmeyi açınca oyundan atıyo bide yeşil pot seçeneği çalışmıyo

  13. dostum oyuna girdikten 15 saniye sonra error verip atıyor ilginiz için teşekkürler

  14. ??????? hatası cıkıyor napıcaz

  15. girdikten 5 10 saniye sonra game guard yakalıyor hileyi

  16. ???????????? bu hatayı alıyoruz admin yardım lutfenn

  17. Adını vermek istemeyen

    ?????? diyor admin

  18. Admin ?????? hatası alıyorum ne yapmam gerekli ?

  19. Linkler kırık düzeltilmeli

  20. usta çok çabuk oyundan atıyor çözümü varmı her 3-4 dkda bir atıyor

  21. usta çok çabuk oyundan atıyor çözümü varmı her 3-4 dkda bir atıyor ne yapmam lazım

  22. Sonunda çıktı yenisi 😀

  23. hile çalışmıyor oyundan atıyor lütfen çözün sorunu

  24. açılmıyor nasıl güncellendi bu hile ya

  25. verdıgınız ındırmede hackbar vs bazı dosyalar yok neden ?

  26. abi ??????? hatası alıp kapatıyor

  27. hileyi çalıştırınca soru işareti hatası alıyorum

  28. ??? Veriyor kapaniyor admin

  29. Sürekli oyun atıyor. ?????? hatasını alıyorum hep.

  30. aMdin oyun Atıyor Helppp

  31. ????????? duzeltırsen sevinirim

  32. ????? hatası, gameguard hatası falan geliyo. çözümünü bilen yorumdan yardımcıolabilir mi 2 gündür oynayamıyorum oyunu hileyle.

  33. 1 TANE METİN2 AÇIKKEN 2. Sİ AÇILMIYOR NEDEN ??

  34. HİLE AÇILMIYOR ADMİN ???

  35. Çalışmıyor kardesim ??????? hatası veriyo bi bakar mısın sana zahmet

  36. Hile çalişmıyor admin güncellermisin

  37. Admin kardeş ???? hatası veriyor

  38. hırsız eldiveni çalışmıyor. Başka çalışmayan varmı yoksa bende mi sorun var?

  39. abdurrezzakbintaşak

    oyundan çok fazla atıyor

  40. sevgili admin ben robot değilim sekmesi tıklanmıyo ne yapmalıyım

  41. soru ısaretı hatası verıyor admın bey yardımcı olurmsunuz lütfen

  42. oyundan atıyor 1-2 dk içersinde

  43. kardeşim hileyi açıyorum fakat oyuna girince 2 dk sonra ?????? hatası alıyorum nasıl düzeltebilirm

  44. ????????????? geriyor 2 çar açılmıyor yaa bu neyy abee

  45. kardeşim ???????? oyundan atiyor ya yokmu adam akıllı bir çözüm

Bir cevap yazın